generated by sloganizer.net

čtvrtek 25. listopadu 2010

Šle poetry

Přátelé, lookers, haters, visitors, fellaz in da hood, niggaz atd., zkrátka všichni, kteří tento blog navštěvujete... stala se mi taková veselost... viz http://www.ct24.cz/kultura/108166-slam-poetry-tri-minuty-slavy-anebo-taky-ne/
a nebo taky

a vlastně až teď z toho začínám mít radost... 4.12. mi, prosím, držte fšicí palce, ať to Brno taky povolí a podvolí...
a nebyl jsem antifešn
a dlouho jsem nic nenapsal, sorry
příště zase vesele
sbírám inspiraci
tak čaune"

3 komentáře:

  1. gratuluju, náhodou, to je supr
    jsem velký fén tvého antifešn stylu, tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Antifashionisto, je mi vážně líto, že jsem nedohledala záznam tvého brilantního přednesu... Ale máš + za jednoznačně fešn účes! Tak tedy dnes zlom vaz.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaznam je, strasne tajnej, ale je - u me na fejsbuku, jenze kdo se se mnou ne-prateli, ten se se mnou neprateli... a tim padem to neuvidi, haha :-)

    OdpovědětVymazat

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto