generated by sloganizer.net

čtvrtek 13. září 2012

Fashion true story, bro!

Heleď, vobčas, když Bůh dopustí, tak i Antifashionisto spustí - v tomhle případě nejspíš uši a stane se pro jednou modemanem.
Jsou prostě příležitosti, který si tak nějak žádaj deko rumu, a to bez zbytečnýho vodmlouvání.
Tak abych to neprotahoval a abyste věděli, že to bylo velký, tak musim říct, že jsem byl na svatbě svojí oblíbený tetinky.
A vlastně jsem jí chtěl popřát všechno dobrý a krásný a aby to bylo moooc velký!

Jen mi na týhle svatbě došlo, že "now is your turn" - zkrátka všechno narozený přede mnou se vyvdalo a po mě je tam proluka, že až bude tahle svatba, tak já už konečně budu mít vousy (proluka je vidět i na týhle fotce, žejo)... Tak mi držte palce, ať se při výběru neseknu, žejo.

Příště zase anti-móda, a to ze světa!
Čauk

1 komentář:

  1. Moc ti to seklo, škoda, že tu fotku "kazí babička s fňukem" jinak by jsi mohl být skoro jako můj ženich:-D. Tvoje tetinka

    OdpovědětVymazat

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto