generated by sloganizer.net

čtvrtek 13. září 2012

Fufťák a texasky

HEJ, BORCÍ A BORKY! Sorry jak debil, jsem debil - měl jsem tady před rokem udělanej článek a místo publikovat jsem ho dal uložit. Takže starej dobrej antifešn, rok starej, dneska nalezenej, vítej nám, brácho v domě!

Zdarjaxviňa!
Pardon, že jsem se trošku zdržel se slibovaným článkem, ale znáš to, z něčeho musíš bejt živ a kolik prací máš, o tolik času přicházíš, takže jsem byl teď takovej nějakej pekelnej, ale zase jako budou se dít věci, to jó...
Každopádně - vítáme tě, Járo! je v plnym proudu, ulice šustěj šusťákem a lehkejma nepromokavejma bundičkama, který ušily chicks z bangladéše, džínovina se taky přihlásila vo slovo a ulice jsou plný rockerů/hipsterů/krátkejch sukní a dlouhejch šortek a vůbec...
jak jsem říkal ve videoblogu - vobčas vykoukne nějaký to blejtko, vobčas chlupatá noha jemně se votře v tramvaji, ale za to teplo to stojí, ne?
hele, takže jsem zalovil ve svojí sbírce věcí a vykouknul na mě model:
"kunďáček" vol. 1

sedíš si takhle doma, prší viď a najednou se ti zachce vyjít do ulice, potkat pár chicks, dát si s nima drinks a tak... prostě na romantiku neni čas... natáhneš bundičku, ve který si v patnácti-šestnácti balil kočičky na gymplu, necháš si "gatě na doma" - jako že pohoda lahoda a jasnej tah na bránu. Hej, bičiz, jen jsem si tak vodskočil vod plotny nalov...
každopádně jednoznačnej trend tohodle jara je koukající podolek, aspoň co jsem si vobčas všim u holek... docela sexy záležitost... dobrý je na ten podolek něco napsat... typu "nečum"

další modýlek je "etnosporty"

právě si dohrál svůj životní mač tů mač a najednou, jako by na voslavu někdo začne hrát balkánský rytmy střižený teknem... je ti to jasný, musíš tam bejt... páč tohle jsou famfáry akorát tak hodný mě, natáhneš svojí voblíbenou roláko-něco batiku a upaluješ, abys to stih.
Zásadní pro tenhle styl je - koukající podolek!!!, neholit nohy, ponožky vytahovat ke kolenum, nosit v uších vonný tyče - aróma nějaký opiový lásky ideálně...

hele, všimli jste si, že jsem konečně vychytal trend a umim se fotit zezhora? dá to teda fušku a je to přitroublý, ale bloggeři řikaj, že se to nosí, tak co viď, taky tady musim sledovat nějakej ten trendíček...
každopádně příště bude série pár vintáž kousků...
tož čaujakvině!

4 komentáře:

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto