generated by sloganizer.net

středa 6. října 2010

Antifashion is my passion

Protože jsem nikdy neměl blog a poslední dobou mě zaráží enormní příbytek fashion blogů, řek jsem si a dost... Správnej chlap má smrdět i z fotky. Tady chci psát o tom, jak se stát alfa samcem, kterej se nebojí si vzít tričko, na kterym je jasně patrná stopa vod guláše, papuče vod větví a jde obejmout svou milou...To je kodex 21. století! back to the roots, pánové!občas přiložím nějaké ty inspirační fotografie
na sobě mám ručník z galenterie ve Vršovicích, kterej mokrej hnil na dřevěnym stole

12 komentářů:

  1. Správnej chlap nemá smrdět i z fotky, i když chápu, že to je vyjádření jistého zoufalství z neustále se množící řady quasi módních titulů a doporučení tzv. módních odborníků. Hranice zdobení chlapa určuje společenský náhled - a ten se s časem přirozeně mění. Mně se voňaví a vymydlení kluci líbí, stejně jako "trochu spocení" trempi, co právě sekočili z koně, co je veze z týdenního campu :-D Ale pokud to mají, nejen oba jmenované typy, trochu srovnané, za svou milou prostě přijdkou tak, aby se jí líbili. Jó, holt příroda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to teda vidim jinak, neb nejsem gay! Ti možná chtějí vymydlené hošíky či snad "trošku spocené" (či spíše "z"pocené - přičemž co je trošku, a co až moc?) ale ženy... Ženy chtějí cítit testosteron, chtějí kapky potu na zjizvených zádech a vůni cigaret! Chceme zablácený boty a zkrvavený trička, který budeme s úsměvem prát a myslet si "Ach, ten můj hrdina!"

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    fakt moc ráda čtu tvůj blog!
    Ručník je super a tobě fakt sedí *závist* !
    Těším se na další příspěvky!

    OdpovědětVymazat
  4. Uživatel subaudition je poněkud homofobní, ale já nemám se svou orientací problém..myslím, že smrad je smrad..a pokud někdo cítí ze zablácených bot testosteron...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ne, homofobní, xenofobni ci snad cokolifobni nejsem. Jen jsem se pokusila popsat, co mají rády ženy, pro něž jsou atraktivní alfa samci. Což fashionblogger JEK zcela očividně je. Viz fotka.

    OdpovědětVymazat
  6. antifashionblogger, na to, prosím, pozor :-D

    OdpovědětVymazat
  7. jak uživatelka subaudition přišla na to, že gayové mají rádi vymydlené hošíky?

    OdpovědětVymazat
  8. já sem to prosím pěkně metodou dedukce vyvodila z příspěvku výše (úplně nejvýše), kde nějaký Karel říká, že má rád "spocené trampi" a vymydlené kluky, přičemž jsme si dovolila slovo kluky nahradit slovem hošíci. samozřejmě nechci nic škatulkovat, je možné, že další gayové mají rádi plešouny v nacistickejch uniformách...

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. tak copak o to, gramatická chyba se může přihodit každému, že? :-)Stává se to i zakukleným lesbám

    OdpovědětVymazat
  11. .D ajtakrajta.
    někdy docela trapný, ale stejně se u toho směju. supr čupr blogísek. .D

    OdpovědětVymazat
  12. ..tak tvůj blog mě rozbil..gratuluji..vybuch smíchu se neměla dlouho..

    OdpovědětVymazat

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto