generated by sloganizer.net

pátek 15. října 2010

Jsem áchich ouvej

Jo, takže náznak nemoci, zjistil jsem, že nejlepší jsou babský rady typu:
1)kousnout se do ucha, mnout si loket a u toho zpívat lidový šlágry typu: "levandulová" - účinek se dostaví cca do 6 hodin od použití

2) na všechno se vysrat a jen tak ležet a spát - účinek se dostaví cca do 4 hodin

3) nahej se vsoukat do okna a řvát - jsem zdravej, volové... účinek se dostaví do 2 hodin

4) největší pecka!!! - dát si hlavu pod peřinu a inhalovat pot - účinek se dostaví ihned, rýmička se zalekne a zmizí z těla nikdo ani neví kudy... takže záleží na vaší odvaze a chuti bejt zdravý...

Nová kategorie - psáno ulicí - jelikož jsem egomasér a musim si to dávkovat postupně, odchytávám na ulici zajímavý antifashion lidi, který většinou s povděkem nesou svojí medializaci na našem/vašem/jejich ne blogu


tenhle model je z Francouzské ulice na Vinohradech a prchal přede mnou... ale já se nedal...
nazval bych ho: dívka z brčálové tůně
nevim, co má na sobě, ale má boží zelený vlasy!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto