generated by sloganizer.net

středa 6. října 2010

Ponožky u mužů

Výraz „ponožky“ nenávidím, protože pod ponožkami si každý představí (nebo alespoň já) pěkně vyžehlené, vyprané ponožky v dámském šatníku. Možná je to také proto, že to tak mívala kdysi moje babička ve skříni a já jako malý kluk nechápal, co na těch voňavých hadřících, které propotí svou prací na poli (takovou já mám babičku, hehe!) je, aby si zasloužily eufemisticky pojmenovat... . Mnohem výstižnější je lidová „fusekle“ vyjadřující fakt, že se to natáhne na nohu a je určený k propocení. Ale dost keců.

Co může bejt lepšího, než když při holčičí debatě proběhne:
X:"tak co, jakej byl?"
Y:"Skvělej, smrad jeho fuseklí bylo afrodiziakum, jaký jsem ještě nepoznala!"


Na sobě mám triko pocintaný vod kafe(zdravim)
trentýrky po tátovi(zdravim)
a fusekle z kouzelný igelitky na použitý fusekle

příště bude talk o pocintanejch věcech!

1 komentář:

  1. máš hezký trentýrky, doufám, že je budeš nosit až do pátka!

    OdpovědětVymazat

Čauk, ne!
Díky za názor, jo - jsem trapnej.
Líbá Tvůj Antifashionisto